My love

Fredag!! ÄNTLIGEN :D Tänk om jag inte hade träffa min sötnöt, då hade jag bott i stan nu å säkert räknat timmarna innan utgång för kvällen :) Nu räknar jag timmarna tills jag får mys middag istället :) Tänk så tokigt livet kan bli. Lyssnar just nu på Justin Timberlake me My Love, å den har jag såååååå mycket minnen till. Några av mina vänner lär nog också ha de ;) Den låten fick mig att rysa å känna välbefinnande för ca 1 år sen, men nu känner jag inte lika mycket för den. Även om jag ALDRIG kommer glömma allt som jag å den låten har gått igenom :) Både gott å ont.. Jag menar nyårsafton i en iskall bil hela natten lång låter väl inte så lockande eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0