Kryssning igen..

Fredagen den 29 februari(skottdagen) åker vi på kryssning me viking line :D Fick gratis från ica så de va ju lika bra att passa på ;) Fast gratis= B eller C hytt :S å den här gången tänkte jag ju inte riskera något så jag bokade A-hytt iaf till mig å min sötnöt :P fast de kostade typ bara 380 kr :D Perfekt! Dessutom så åker Cinderella på lite "lugnare" vatten så de ska nog gå bra :) Ska också passa på å ta tabletter så blir de nog nästan precis som vanligt.. Om de mot förmodan skulle inträffa samma saker som på senaste kryssningen så ska jag som extra säkerhet ta me mig en liten gummibåt som jag själv kan sjösätta när de gungar FÖÖÖR mycket å ro in till land me såna där plaståror :), och extra många plastpåsar å ett tält... Plastpåsar till "otrevligheter" å tält som jag kan gömma mig i för att ta mig ut i friska luften :) De blir en "vattentät" plan....

Idag slutar vi en timme senare, flexade imorse eftersom jag sovit JÄTTEdåligt.. Fast de gör inget :) Har iaf maten klar när vi kommer hem å sen har vi ju inget annat inplanerat direkt :P Eller jo förresten, ska ju baka lite smått å gott tills imorrn. Ida å Meira skulle förmodligen komma hem till mig å fika :) Sen ska jag nog passa på att baka nytt bröd idag också!

Jag VILL ha semla me rosa grädde från MÜLLERS :D :D :D MUMMMMMMSSS!!

Flowers Myspace Icons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0