IKEA shopping

Igår va jag på IKEA å köpte massa nytt till lägenheten :) Imorrn ska vi(jag) "montera" det mesta. Ska visa min karl att jag e riktigt händig!! ;) Började redan lite igår när jag kom hem på kvällen. Men sömn behövde jag ju också, så de blev till att prioritera vad som skulle upp direkt. Dessutom ska jag låna hem en slagborr över helgen för att bygga om i hallen :)

Ikväll har älskling bokat bubbelpoolen igen :) Längtar jättemycket, känner mig helt slut i kroppen. Så en massage tackar jag inte nej till :) Dessutom så ska han fixa fin middag tills jag kommer hem, och hämta ut vinet som jag beställde tidigare i veckan på systemet :P Massa kred till honom ;)

Så här ser nya fönsterlampan i vardagsrummet ut :D  ->


Kommentarer
Postat av: caroline

Fin:) Älskar ikea och snart blir det stor shopping där:D

2008-01-25 @ 13:13:50
URL: http://cejsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0