Helgen

Hej hopp! Redan torsdag, härligt!! Imorrn jobbar jag över(idag me..) men älskling åker hem som vanligt så han ska laga fin middag tills jag kommer hem :) E så otroligt skönt å komma hem å kunna sätta sig å äta underbar mat direkt utan att behöva lyfta ett finger, massa pussar till älskling för de :)

Sen blir de lungt, hemmamys. Lördagen blir de 60-års skiva för min moster. Söndagen ska jag gå på promenad me moffie(morfar) å mamma <3 Mysigt! Får se om Rickard följer me också.. Söndag kväll blir de kanske film hemma hos Jesper, får se va han lyckas få fram ;)

Börjar ÄNTLIGEN få ordning å reda hos oss. Har varit småsaker hela tiden sen jag flyttade in :( Men nu närmar vi oss målet till en "komplett" lägenhet ;) 

Ska ta en sväng me Esther nu, sen blir de in å jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0