Hastigheter

Idag ska jag köpa jordgubbar som jag sen ska doppa i choklad ;) Mumsigt! Tänkte smuggla me dom imorrn :)

Igår gjorde jag inkokt lax å stuvad potatis till min älskling. Han vart sååå glad. Kom in å väckte mig(kl 1 på natten) å sa flera gånger att de va super gott! Det värmer att få såna komplimanger, och "eggar" till att göra ännu bättre nästa gång ;)
 
På lördag följer Ida me in(Hammarbyhöjden) till Anna :) Ska bli riktigt mysigt. Blir till å dricka lite vin å snacka massa skit :D Sen kör lillebror hem oss till Nynäs efter de. Älskade lillebror som e sååå snäll :) <3 Fast jag sa att vi kunde bjuda honom på  Mc Donalds på vägen hem som tack :)

Längtar så mycket tills imorrn :) Vill verkligen kramas me min älskling!

Förresten måste jag få ur mig lite ilska också.. Blir så j*vla förbannad på alla som kör så fort på morgonen, Sorundavägen! Speciellt alla svarta volvo kombis å byggarbetare(caddys) som kör VÄLDIGT för fort å stressar en annan som oftast håller hastigheten! E typ livrädd sen krocken förra året, så nu tar jag de lugnt istället för att stressa mig fram när jag kör :) Dessutom kommer man ju inte fram så mycket snabbare om man kör tex 85 istället för 70, å jag ligger hellre å "såsar" i 70 nu när jag vet vad hastighetsskillnaden gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0