Fullt upp

Jag kommer dra ner på mitt skrivande här för ett tag framöver... Har ingen lust helt enkelt :)

I helgen ska vi först ha myskväll bara vi två, me god mat å vin på fredagen. Sen lördagen ska vi fira Jesper som fyller 25(!!)år :) Söndag blir de nog en sväng till Grödby.

Nästa vecka ska jag äntligen få lite ordning på mitt hår!! :D Ida ska fixa me lite olika färger/nyanser å löshår. Så nu får jag ÄNTLIGEN långt hår igen :D :D Perfekt!

Nästa helg sticker vi iväg på kryssning :) Ska bli jättemysigt, bara vi två <3 Sen har vi bokat miniresa för årsdagen. De blir en sväng till Västerås. Hade egentligen tänkt Örebro men Rickard hade redan varit där :( Men Västerås blir nog minst lika bra!

Sen e de ju typ bara 70 dagar kvar tills vi sitter i solen å gottar oss i god mat å dryck :D Härligt de ska bli å åka! Längtar längtar längtar

Å just de!! Ska ju träffa Ida, Meira, Maria å kanske Sanne också :) För lite mys pys me vin å plockmat <3 "korsett- å löshårsgänget" ;D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0