Symaskin

Jag vill köpa en ny symaskin! Den som jag har "ärvt" från mamma är faktiskt inge vidare... Bl.a. så kan man inte sy smått med den eftersom att den vägrar att mata fram av sig själv, skit också.

Kom precis till jobbet, ska regga lite fakturor och äta lite julnötter, sen åker jag nog hem igen. Eller, först ska jag ju handla några småsaker på maxi.

Inatt så har jag träffat våran lilla Milo igen :) Alltid lika kul! Den här gången var han sötare än tidigare. Kanske kan bero på att den här gången var han faktiskt en liten bäbis. Tidigare har han bland annat varit en 7 årig flicka med långt mörkt hår... :S


Tagen på bar gärning! Esther letar efter rester från fågelmaten... :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh vad roligt med massa inlägg :)

Självklart kan ni låna den i såfall!

Melvin måste byta upp sig snart kom jag på..



Vad mysigt att vara långledig, hur kommer Rikard vara ledig? Kan vi inte klämma in en middag, om du inte föder det vill säga :P

Ha det så bra sålänge, KRAAM

2008-12-09 @ 20:08:23
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0