Narnia 2

Igår var vi iväg på julbord med Rickards jobb..

Idag började vi dagen med mysfrukost och film, Narnia Prins Caspian, och ungefär 15 min in i filmen bestämde sig även min frukost för att ta sig upp från magen på egen hand.. Typiskt..

Idag skulle vi även ha hämtat vagn nr.2, som vi tänkte ha som inomhusvagn på övervåningen. Men det får vänta tills morgondagen istället. Hoppas bara att den finns kvar då.

Om en stund ska vi gå över till grannarna(Danne & Natta), dom har födelsedagsfest :) Fast vi stannar nog inte så länge, känner mig fortfarande inte 100, tur att vi bor vägg i vägg så man snabbt kan ta sig hem :) Rickard är väl inte heller på topp idag... Igår hade han "hej-då-alkohol-kväll", så nu ska han hålla sig nykter så att han kan köra när det är dax :)
 
För övrigt så har bäbisen bytt namn. Så nu är det Milo som gäller :)  Fast det är klart, vi kanske ändrar oss igen när han väl är här. Det återstår att se om han passar i sitt nya namn :) Det ska bli så spännande att se hur han ser ut! Vem kommer han vara mest lik? Kommer han få Rickards ögon, min mun? :) Vi är verkligen nyfikna på vem som buffar omkring i min mage :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa nu är det inte långt kvar. =) Snart bara en månad och han kan ju titta ut lite snabbare.

2008-12-07 @ 07:56:53
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Anonym

varför en vagn på över våningen?

2008-12-07 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0