Lilla julafton

Igår firade vi lilla julafton med min familj i Enskede. Först åt vi julbord tillsammans inne på enskede värdshus, verkligen jättefint! Sen åkte vi hem till huset för att öppna alla paketen. Tror att vi satt och öppna paket i nästan 2 timmar... Vi fick en massa fina saker, bland annat en videokamera, bakformar, kläder till Milo, ljus, badbomber, body lotion, ögonmask(av lillasyster, som hade hört att småbarnsföräldrar kan bli väldigt trötta...) äggslicer och lite annat :)

Idag ska vi ha städdag här hemma. Det behövs verkligen! Esther håller nämligen på och byter päls...

Nu ska jag börja med maten, idag blir det; plommonspäckadskinkstek med koktpotatis och brunsås. Kanske ska göra lite inlagd gurka till Rickard också. Och baka lite bröd. Just nu har jag bara köpt vörtbröd hemma, och efter förra helgens "berg-och-dalbana efter julvörtsfrukost" så känner jag mig inte så sugen på det...

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

haha men tro mig jag har flera lärare som precis har varit mamma lediga dom ser ut som FAN ! asså mörkaringar men de är snällare efter :D. Tänker bara på dig när jag ger dig energigivande ögonmask tro mig du kommer tacka mig. Kramis lillis

2008-12-18 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0