Glas i tassen

Japp så var det dax för lite uppdatering!

Min mamma ramlade för ca 3 veckor sedan, och mår inge vidare. Så därför turas jag och min lillebror om att ta hand om henne. Det blir med andra ord ganska så många timmar nere i Nynäs. Så när jag väl är hemma har jag ingen lust att blogga, finns ju massa annat som ska göras! :) Fast jag lovar att försöka vara lite mer aktiv :)

Som grädden på moset, så trampade Esther på en glasbit i fredags... Typiskt! Nu ska jag försöka att inte låta som en gnälltant, men det är dessa ouppfostrade skolungdomars fel! För dom har en tendens att ALLTID krossa sina glasflaskor precis utanför skolgården, vilket innebär precis utanför min mammas lägenhet! Har dom ens en tanke på att hundar(och andra djur) INTE har skor på sig utomhus? Med undantag för Paris Hiltons små voffsingar förstås.. Som tur var fick vi hjälp senare på kvällen av Natta, med att bandagera hela tassen.

Idag är min första mammadag! :) Skulle egentligen ha träffat Meira en sväng, men eftersom att mamma vart sämre så vart det inställt :( Jag hoppas verkligen att hon ska bli bra snart! :) Hon blir nog lite bättre när lilla Milo har kommit ;)

Nu ska jag förbereda maten så att den är färdig när Rickard kommer hem. Det blir hemmagjorda hamburgare med bröd(fast jag äter bara bröd med ketchup..) klyftpotatis, majskolvar och bea. Det blir nog ett litet glädjeskutt från Rickard :)

Hej så länge!

Du är på dag 242 av 280. (86,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 3 fulla dagar (v34+3).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 22 jan 2009
Du har 38 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0