FP

Nu har jag precis begärt FP, så nästa vecka är jag helt ledig från jobbet måndag, tisdag och onsdag :) Sen har jag långledigt över jul och nyår, 20 dec-8 jan. Härligt!

Bäbis är inte riktigt fixerad ännu, men vänd är han iaf sen några veckor tillbaka. Jag har börjat må mer illa igen, vilket tydligen tyder på att vi nu är ännu närmare förlossningen.. :) Barnmorskan kunde även intyga om att det inte blir någon 5-kilosklump som ska ut :) Fast det kunde nog vem som helst ha listat ut som har sett magen :) Lillmagen!

Mina fötter har samlat på sig vätska, och jag tvingas numera alltid ha skor/tofflor eller tjocka raggsockor på mig för att kunna gå :( Hoppas att det inte blir värre bara.. Min mamma fick så mycket vätska i slutet av graviditeten med mig, så hon vart sängliggandes :S Vill inte sluta så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0