23 dec

Dagen har varit händelserik, och inte så värst julig.. Kom hem för ca. 3 timmar sen. Under mitt besök på MVC upptäckte barnmorskan att allt inte riktigt stod rätt till. Hon uppmanade mig att ringa förlossningen så fort jag kommit hem. Vilket jag självklart gjorde. Vi fick besked att vi skulle åka in för att genomföra några kontroller. Väl inne blev jag kopplad till CTG under 20 min, dom kollade även andra saker så som mitt blodtryck. Slutligen genomfördes ett längre ultraljud. Jag såg det som en julklapp eftersom vi fick se lilla Milo igen :) Efter det beslutades det att vi skulle få åka hem igen, men komma tillbaka till vår ordinarie barnmorska den 30 dec. Om det inte såg bättre ut då så skulle vi bli inbokade för bland annat tillväxtultraljud...

Efter hemkomsten tittade vi på slutet utav elf, Rickard åt julmat och jag åt pasta med ketchup... Och julgodis efter det. Nu "vilar" Rickard i soffan, och jag tänkte packa/duscha inför morgondagen. 

Imorrn kommer jag inte skriva något. Jag önskar er alla en GOD JUL! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas allt är bra med lillkillen!! Och att ni har haft en bra och lugn jul! Kram till er! ps. jag drömde att jag skulle köpa julklappar till Milo och att jag träffade dig på babyland och var tvungen att gömma julklappen under tröjan. Haha.

2008-12-27 @ 10:55:24
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0