IKEA eller inte IKEA det är frågan!?

Funderar på om jag ska ta en sväng till IKEA idag.. Eller om jag ska vänta tills senare i veckan.. Svårt beslut :) Vi håller på och gör en massa små förändringar hemma :) Det fullständigt kryper i mina fingrar :D Helgen som va lyckades vi rensa hela stora förrådet, vart verkligen jättefint och jättestort :)

Imorrn är det dax för vattengympa igen, och efter det ska jag förmodligen hämta mamma i centrum.

Torsdag börjar jag på min nya arbetsplats :D Så varje torsdag och fredag framöver kommer jag jobba i Grödinge, och måndagar, tisdagar och onsdagar jobbar jag i Slagsta. Blir nog kanon!

På fredag ska vi till MVC. Det ska bli kul och se hur mycket jag har gått upp(om jag har gått upp). Nästa fredag ska vi på UL nr. 3, förhoppningsvis vill pyris visa upp sig då ;) Vi vill ju sååå gärna veta om det är en liten tjej eller kille.

Igår kände jag iaf att vi har en liten vilding i magen, haha :D Rullade runt så hela magen gungade :)

Kommentarer
Postat av: Elle

Nej vad mysigt!

2008-08-27 @ 07:20:30
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0