Till er trogna!

Jag har inte haft ork/lust att uppdatera tidigare. Nu är jag iaf tillbaka på jobbet under nya förutsättningar, förhoppningsvis ska jag klara av att jobba till november nu :) Idag var vi på UL nr 2 i Liljeholmen. Tyvärr hade pyret vaknat på fel sida å kände inte alls för att visa upp sig. Så därför fick vi inte veta om de e en liten kille eller tjej som ligger i min mage.. Besvikna som vi vart åkte jag hem och bokade privat UL med könsbestämning på Tittut. Så den 5 september hoppas vi att "pyris" vill visa upp sig :) Vi har även bokat 3D/4D UL den 25 oktober :D Mycket har hänt under semestern. Vi har bland annat börja inreda i pyrets rum, hämtat hem vagnen, köpt en massa fina kläder till både mamma(mig) å pyris :) Dom flesta "stora/dyra" sakerna är redan inhandlade :) Skönt! Nu ska jag ta en fika! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du får 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-19 @ 13:09:19
Postat av: NIKKI

Vad tycker du om bilden på min blogg? :)

2008-08-19 @ 13:09:52
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Anonym



Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!



Nu finns där även ett nytt forum där man kan få poäng genom att skriva bra trådar osv :D och sen finns det en tävling där man kan vinna en rosa mobil.

2008-08-19 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0