Wow det funkar!

Dumma struliga blogg.se. Kunde inte logga in på hela dagen igår, å inte tidigare idag heller. Fick nästan en chock när jag såg att jag äntligen lyckades logga in :)

Här är ett par av mina nya skor:
 

Love them! Fast jag ska nog vänta en stund till innan jag strosar ut i världen me dom ;) E ju fortfarande lite halvtaskigt väder... :(

Igår hade jag å Rickard vår årsdag. Samtidigt hade vovven namnsdag(Esther) och så fyllde hon 3 och ett halvt ;) Inte så märkvärdigt med halvår, men de va ju lite kul att hon hade namnsdag samtidigt :P

Idag är andra visningen på lägenheten! YES!! Äntligen får vi åka hem igen :) Vi bestämde oss nämligen för att inte vara hemma mellan visningarna. På så sätt slipper vi ju plocka å städa en gång till :) Rickard flydde till Jesper å jag gjorde mamma sällskap. 2 nätter har jag spenderat på en så kallad tältsäng. Varje rörelse har gjort mig mer och mer rädd att slutligen hamna nere på golvet.... Å inte nog me de! Mammas katt röjde å fixa runt mig i natt så jag höll på å bli tokig! Sluta me att jag(lite lätt :P) slog till henne med några ihoprullade papper. Äntligen lämnade hon mig ifred.

Längtar så mycket tills i eftermiddag :) Rickard å jag ska äta JÄTTEGOD mat! :P MUMS!!

Nä nu ska jag jobba lite, hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0