Vikt

"Du jobbar hårt på din vikt!", de e de första jag får höra från pappsen när han kommer in på kontoret idag. Ja, jag kanske har gått ner eller? Vet faktiskt inte... Vågar inte titta på vågen, den kan ju faktiskt ha ökat om man har otur :S Nä, ska nog kolla vågen efter Rhodos, eller kanske inte för då lär den ju ha ökat några kilo :)

Idag ska Rickard åka över till sina föräldrar för att se på fotbollen ikväll :( Typiskt, jag som e mörkrädd.. :(  Fast jag har ju Esther som skyddar mig från alla monster :D

Måste få lite mer ordning hemma! Tycker verkligen inte om att bo mitt i en röra.. Fast nu känner man att huset e ganska stort, fast dåligt me förvaring. Typ lådor å sånt.. Ska försöka få ordning på lite kläder också. Nu får man lixom köra fiskdamm stuket, man stoppar ner handen i påsen å hoppas på att man inte får upp ett par strumpor alá storlek 42(Rickards) :)

Nästa vecka e de party!! Inflyttningsfest me en massa vänner :) Skoj!! Måste fixa "vi-ska-ha-fest-lappar" som man kan lägga i grannarnas brevlådor :)

Kommentarer
Postat av: yazmina

vad ska du göra idag i
det fina vårvädret? :)

2008-04-22 @ 09:43:04
URL: http://yazmina.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0