Nycklar

Igår va vi på banken för att göra klart de sista me huset :) Så nu e allt fixat, å i min röda väska ligger dom nya nycklarna!! :D Ska ut dit idag för att lämna all mat som vi har hemma, kanske får me mig något mer också, tex min mamma som inte har sett huset :P Esther kanske också får följa me å ta sitt första glädjerus på gräsmattan :) Härligt!

Igår köpte vi även vår nya soffa, å egentligen så e de leveranstid på 6?10 veckor, men vi valde ett av exemplaren som dom hade i butiken så vi får hämta den redan på fredag :D Fick den lite billigare dessutom eftersom att de va ett visningsexemplar. Så på fredag har vi äntligen en ny superfin soffa!! :D Weeeiii!! Får se om jag kan fota den å lägga ut lite bilder här sen...

Inte nog me att vi ska hämat nya soffan på fredag, vi ska dessutom hämta nya matsalsgruppen, utemöblerna och förhoppningsvis hinna me ett glas rödvin ;D Längtar!!

Nu måste jag se till att få lite gjort här på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0