I´m yours

Helt galen i Jason Mraz - I´m yours :D Den e underbar, härlig å jag får massa glada tankar! :) Livet känns perfekt för några minuter, man lixom svävar på moln som om man e nykär ;D Nog om de nu..

Visste ni förresten att Takida låten Curly Sue är skriven av bandets sångare, och inte nog med det han har skrivit denna underbara text/låt till sin fru!! Vem vill inte ha en sån man lixom? ;D Fast min e inte så pjåkig heller, hahaha. Han kan också, t.e.x i alla hjärtans dag present så fick jag ju en cheeseburgare endast ketchup(min favorit) klockan halv 2 på natten när jag låg och sov... :) Bästa alla hjärtansdag presenten någonsin! ;D

Idag blir de övertid, ica maxi, systemet å så måste jag ha nya longo vital. Märks att lönen har kommit, då blir de genast shoppardax ;) Ikväll blir de till å "tok-rensa" i flyttkartonger, för imorrn blir minst 20 av dom sålda. Skönt å få lite mer plats :)

Rickard har skruvat upp alla nya möbler nu, ååååhhh va fint de vart :) Jag e verkligen nöjd!

Någon som behöver en digitalbox(com hem)?? ;D Eller varför inte ett databord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0