Budgivning

Igår hände de massa mysiga saker :) Först så åt Rickard å jag supergod mat ute i solen :) Sen tog jag en fika me Meira å Maria, Ida va sjuk å Sanne skulle komma hem sent :( Å efter de kom jag hem till världens mysigaste, min framtida man :) En flaska rödvin och en chokladask stod på vardagsrumsbordet. Dumma jag som gick å la mig efter en timme typ.. Får ta igen de på fredag istället, eller kanske lördag...

Funderar på om jag ska boka bubbelpoolen på hotellet tills på fredag, va ju ett tag sen sist. Nackdelen är ju bara den att man blir så j*vla trött :( Får se hur de blir me de....

Idag ska mäklaren ringa runt till alla och "checka" vilka som vill buda. Hoppas att det iaf är någon som lägger ett bra bud! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0