Åhh nej!

Igår åkte jag till vårt nya hus med stora förhoppningar om att allt skulle vara fint å städat. Tji fick jag, dom hade bara "vardagsstädat", alltså dammsugit, å dammat lite. Mamma va me å hjälpte mig att skriva en lista me saker som behövde åtgärdas, vart totalt mellan 20-30(!!) saker.. Shit, vi som kommer me stora flyttlasset på lördag tänkte jag. Jag ORKAR inte mer, varför ska allt bra dra me sig något dåligt? ALLTID! Säljarna fick iaf åka ut till huset igår och städa igen. Efter 1 timme ringde dom å sa att allt va klart :O Asså om man skulle göra alla dom där grejerna ordentligt så skulle de ta typ 1 dag hur kunde dom hinna allt på 1 timme? Får se hur de ser ut, ska åka förbi där på vägen hem idag.

Melker e inte bättre...

Jag har blivit sjuk, smittad av Maria. Skit också! Men de va ju trevligt att prata lite så de e värt de ;)

Undrar om jag å älskling ska fira flytten på lördag kväll me skumpa, jordgubbar å mumsig ost?


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så roligt med nya saker till huset..
Rooooooligt!

2008-04-17 @ 11:20:13
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0