Trött?

Sista timmarna på jobbet innan julledigheten :) Härligt! Fast riktigt ledig e man ju inte... Har ju alltid hotelljouren.. Men men..

Får se om de blir någon gran. Kan inte riktigt bestämma mig om jag vill hålla på å böka runt hemma me en gran :) Rickard tycker att de räcker me hans lilla gran, de tycker inte jag :P Fast samtidigt känner jag mig såååå lat :) Only time will tell...

Vart ingen rostbiff igår, får göra den idag istället. Va helt utslagen igår när vi kom hem, så de vart bara till å gå å lägga sig :(  Fast iofs så hade vi ju jobbat över så därför blir man ju lite extra seg.

Vaknade halv 1 inatt av att jag fick sms, fast egentligen trodde jag att de va alarmet som gick igång... Så därför vart jag helt plötsligt klarvaken :S Väckte Rickard: "älskling vi måste gå upp nu, klockan e mycket!!". Efter de inser jag att de bara va ett sms... Lägger mig ner igen å håller precis på att somna om, då säger Rickard: "har du somnat om älskling? Vi måste ju gå upp nu." Jag svarar lite trött: "Nä, sov du klockan e bara halv 1, de va ett sms inte larmet :P" ....... Förklaring = jag är lite extra trött den här veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0