Storhandling

Idag kommer lönen och de betyder storhandling för en månad framöver :P Lite extra arbete vid planeringen men såååå värt de :) Tänk att man bara behöver handla en gång i månaden, hur skönt som helst!

På fredag ska min sötnöt å jag bara ägna oss åt varandra :) Mysa me god mat å lite "juliga" filmer. Lördagen kommer Jesper hem till oss för att äta "litet" julbord. :) Blir typ revbensspjäll, lammracks, gubbröra, rostbiff, hembakat julbröd, cheddarost, köttbullar, potatiskroketter, sås, triffle, chili å cayenne tryffel, vanilj tryffel, coccosbollar, choklad me nötter, dumle å snickers, vin å lite annat smått å gott :) MUMS!!

Helgen som va vart ganska fullsmockad :S Fredagen va de julbord me Rickards jobb, lördagen vart de 21-års fest på Hard Rock Café för Diana å söndagen lilla julafton i Enskede :O PUUUHH!! Kände mig lite sliten igår + att jag hade massa å göra så därför vart de ingen blogg då :) Dessutom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0