Pyssel

Igår handlade vi på maxi i Haninge(köttsnuskarna) :) Fast de kändes ganska okej nu, eftersom att dom har blivit "påkomna" :P Dom hade dock minskat på köttavdelningen och skyllde på att de va julskinkans fel :O I charken stod de bara en ensam tjej me kockmössa, special kläder å plasthandskar . tidigare har de alltid varit fullt me folk(utan handskar t.o.m) där som har hållt på me köttet...

Vi passade även på att svänga förbi systemet för att fylla på till jul å nyår. Hittade lite "roligt" vin får se hur de smakar, första provet blir på fredag ;)

Kom hem ganska sent efter dagens äventyr. Påbörjade nästa "projekt", att få in all mat i kyl å frys :S inte de lättaste.. Efter typ en timme eller två vart de klart å nästa äventyr påbörjades(kl 21.00, brukar normalt sett gå å lägga mig då) Handgjorda julklappar till svärföräldrarna, pappa & detti. Gjorde små(ca 10 cm) söta påsar me saker som luktar gott i, som man sen ska lägga in i öppna spisen för "lite extra ljuvlig doft" :) Vart faktiskt jättebra! Stolt över mig själv! Efter de kastade jag snabbt ihop morgondagens matlåda till min kärlek å sen hoppade jag fort ner i sängen å somnade efter bara några minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0