"Kjoltyget"

Kan säga att klänningen va i kortaste laget... Men mycket uppskattad av älsklingen ;) Ger ut pris till den som inte såg mina trosor :) Hahaha, men de va värt de! Till och med farmor fällde possitiva kommentarer(inte för att hon inte brukar göra de, utan för att hon vill att man ska ha "ordentligt me kläder" på sig) :)  Julbordet va verkligen jättebra! Å limon va inte så tokig den heller, Stampen däremot va knökfullt som vanligt. Nästan så mycket folk så man får panik. I övrigt tog jag de ganska lungt me alkoholen... Hann inte me riktigt eftersom att jag va kvällens "värdinna".. Kvällen bilder vart inge vidare... Dom flesta vart faktiskt hel konstiga :) Men de gör inget så länge minnet inte sviker ;)

Här kommer iaf några bilder :)
    
Från vänster: Bild1, jag å snygg Rickard på Stampen. Bild2, Julbord på Vickan. Bild3, Julbord på Vickan. Bild4, Rickard me läskigt röda ögon ;) Bild4, Jag, Rickard, Linda å Pontus R på väg till Stampen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0