Jul

Snart e de jul! :) Härligt, mysigt å underbart tycker jag :) Blir min å Rickards första jul tillsammans, å många fler får vi hoppas på :P 

Känner mig dock lite konstig... :S Börjar få tillbaka mina "krämpor/problem" som jag hade som 13-åring.... Not good, faktiskt. Igår var första dagen på 8 år som jag kände att jag fick massa blodtrycksfall :O Man blir ju lite orolig.. Men jag tror att de som vanligt beror på undermedveten stress. Stress som är min värsta fiende! Lite stress får blodet att pumpa i mina ådror och adrenalinet att rusa. Måttlig stress gör mig elak, snäsig, divig och jag beter mig som en snobb. För mycket stress ger mig MASSA problem. Höll t.o.m på att gå in i väggen förra hösten :O

Tur att jag har folk runt omkring mig som vet hur jag fungerar i stressiga situationer :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack för tipset! men jag är väldigt kräsen när det gäller böcker... hatar deckare t.ex.. vill gärna välja själv vad jag ska läsa .

2007-12-06 @ 09:11:55
URL: http://aflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0