IKEA från 29 november 2007

Helt sjukt! Va på Ikea idag, skulle handla lite till kontoret och tänkte passa på å kasta ner några saker till hemmet också :P Strosa omkring me min vagn å kände hur jag vart sämre å sämre... Shit!! De kändes som att jag skulle svimma! :O e ju faktiskt sjuk egentligen.. :( men men, jag lyckades iaf ta mig igenom till slut. framme vid kassan me min vagn full av massa krims krams. Lämnar fram mitt kort till kassörskan å tror ni de funkar då???? NEJ SJÄLVKLART INTE!! ÅÅÅÅHHHHHH, blir såååå sur! Dom har ingen kontakt med banken! Okej tänkte jag de här löser sig nog till slut... Men icke, slutade me att jag snällt fick lämna min överfulla vagn å åka hem. "Tyvärr vi kan inte göra något, du får komma tillbaka en annan dag"  Fatta dom som har åkt hur långt som helst å råkar ut för de här. Jag hade iofs åkt från nynäs, men jag jobbar ju bara 10 min därifrån så de va väl ganska okej.. Fast mindre kul att jag måste åka dit igen å plocka ner samma saker igen! :S Jobbigt värre.


Imorrn åker vi på kryssning för att fira Anna´s 25-årsdag! :) Hoppas de blir kul. Fast en sak suger ju.. Får ju inte bo i samma rum som Rickard :( :( men jag överlever väl :)


Snart e de jul! Vi är klara me i stort sett allt redan :D All mat, godis, bak, julklappar, julpynt m.m. Vi e REDO! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0