FF

Igår var de fullt ös hemma hos oss :) Rickard gjorde mat, diskade första rundan å dammsög hela lägenheten. Själv gjorde jag klart båda sorterna tryfflar, diskade andra rundan, slog in dom sista julklapparna, städade badrummet, lagade hemmagjorda köttbullar. Jag höll på hur länge som helst! Va helt slut efter... Jag å min dåliga rygg... Önskar att jag fått operationen tidigare... Men men...

Idag jobbar vi över till typ 7, sen blir de hem å göra rostbiff. Rickard ska spela FF, tänkte titta på under tiden rostbiffen står i ugnen :) Tycker verkligen att de e mysigt å sitta me honom i soffan me mjukiskläder å "vara me" när han spelar FF. Speciellt de som han köpte i Blekinge :P Man glömmer bort allt annat för en kort stund å plötsligt känns de som att man lever i en sagovärld. Man dras verkligen me i spelet :) De FF som han håller på me just nu e inte lika kul, för de e såååå gammalt :( Dålig grafik.. Får skylla mig själv för de va jag som gav honom PS1 som för tidig julklapp så han kunde spela de här FF igen.. Fast så länge han e glad så ler jag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0